ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk: Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk:
Adatkezelés, Impresszum
Magyar Turizmus Zrt. madridi képviselete és Magyar Kongresszusi Irodája a Kempinski Hotel Corvinus Budapesttel és STH Special Tours Hungary irodával együttműködve tanulmányutat szervezett a barcelonai székhelyű, MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) témában érdekelt utazási irodák szakemberei részére.
November 25-én szezonértékelő fórumra és EDEN („European Destinations of Excellence - Kiváló Európai Desztinációk”) információs rendezvényre invitálta a Tisza-tavi régió turisztikai szolgáltatóit, önkormányzati vezetőit, civil szervezetek, kamarák, valamint különböző hatóságok képviselőit a Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága (RMI).
A Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Irodája 2010 harmadik negyedévében is megkereste partnereit a hazánkban zajlott rendezvények számának felmérése céljából, hogy elkészíthesse statisztikai elemzését[1] a hazai hivatásturisztikai piac alakulásáról.
Szép sikert aratott a Magyar Turizmus Zrt. londoni képviseletének Pécs városával együttműködésben, október végén megrendezett, prezentációval egybekötött információs estje, amelyen Pécs Európa Kulturális Fővárosa 2010 rendezvényeit, kiállításait és turisztikai vonatkozásait mutatták be.
A Magyar Turizmus Zrt. olaszországi külképviselete a milánói Carlson Wagonlit utazási irodával, a MALÉV légitársasággal és a Kempinski Hotel Corvinus Budapesttel közös hivatásturisztikai tanulmányutat szervezett.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete több ausztriai turisztikai képviselettel közösen rendezte meg november 24-én a „Corps Touristique gálavacsorát”, amely az osztrák turisztikai szakma egyik legrangosabb közéleti eseményévé nőtte ki magát az elmúlt évek során.
Főműsoridőben vetítette a ČT1, a cseh közszolgálati televízió azt a Budapestet bemutató úti filmet, amely Magyar Turizmus Zrt. párgai képviselete és a Budapest-Közép-Dunavidéki Regionális Marketing Igazgatósága által szervezett tanulmányútnak köszönhetően jött létre.
Európa legjobbjának nevezi a Blick am Abend című, naponta közel 330 ezer példányban megjelenő, svájci napilap a nyugat-magyarországi Hotel Spirit Thermal Spa-t.
A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és a Danubius Hotels Group közös munkájaként létrejött online oktatási program két hete áll a német turisztikai szakma rendelkezésére.
Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága (RMI) téli kampányában a wellness lehetőségeket, az ünnep meghitt eltöltését, a Balaton régió kínálta programajánlatokat állítja középpontba - a rendezvényajánlókat több országos lapban és kommunikációs csatornán jelenteti meg az RMI.
A golf új dimenziója Budapesten A golfszezon Magyarországon hagyományosan április elejétől október végéig, legfeljebb november közepéig tart. A köztes időszakban költséges és időigényes külföldi utazások, vagy a teljes tétlenség várt hazánkban a sportág különböző szintű művelőire.
A Wincanton, Európa egyik vezető ellátási lánc szolgáltatója a ProLogis Park Błonie ötös számú épületében veszi bérbe az 5 000 négyzetméteres területet. A Wincanton összesen több mint 261 700 négyzetméter területet bérel huszonhat európai ProLogis parkban.