A központi színpadon számos műfaj magyar előadói hozták lázba a nézősereget. A gasztro- és kézművesstandok mellett a Magyar Turizmus Zrt. sátra is széles választékkal várta a látogatókat. A számos magyar turisztikai szolgáltató és TDM részvételének köszönhetően minden igényt kielégítő, sokrétű kínálat várta az az utazni vágyókat. A látogatók elsősorban a határközeli régiókra voltak kíváncsiak, azon belül is a fürdők, wellness-létesítmények, családi nyaralások, gyerekprogramok, egynapos kirándulási lehetőségek, kerékpártúrák, valamint a klasszikus Budapest-Balaton páros bizonyult a legnépszerűbbnek. A Pozsonytól távolabb eső régiók iránt is növekszik a kereslet: nagy sikere volt az észak-magyarországi és Tisza-tavi regionális bemutatkozásnak, s jól szerepeltek észak-alföldi ismert úticélok is. Ismét bebizonyosodott, hogy a piac igényeihez alkalmazkodás, a szlovák nyelvű népszerűsítő kiadványokba és portálokba való beruházás már rövid távon is piacelőnyt biztosít.
A szlovák vendégek és vendégéjszakák számának emelkedése éves és aktuális havi viszonylatban is pozitív tendenciájú, a növekedési ráta két számjegyű. A töretlen fejlődés érdekében a szlovák képviselet a régiókkal együttműködve a június-júliusi hónap folyamán több tematikus nyári forgalomélénkítő médiakampányt és médiautat szervez.