ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.19.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
4 éves a Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál 2011.02.07.
Forrás: Lépéselőny.hu
Kapcsolatépítési és üzletkötési célzattal indítottak weboldalt, hazai kis- és középvállalkozások részére.
A közel húszezer tagot számláló portál lakói üzleti sikereiket és kudarcaikat egyaránt megosztják egymással, sőt a felhasználók által generált vásárlóerőt kihasználva a regisztrált tagok egyedi kedvezményeket is kaphatnak.

A kezdeményezés első hallásra pofonegyszerűnek tűnik. Ha a magánszektorban jó üzlet közösségi portált működtetni, akkor miért ne lenne jövedelmező vállalkozások esetében? A lepeselony.hu üzleti közösségi portált 2007. januárban indították be azzal a céllal, hogy hazai kis- és középvállalkozások vezetőinek teremtsenek fórumot. Közel háromezer ügyvezetőt érintő felmérést követően hozták létre a Virtuális Irodaházat. Ennek adatbázisában minden regisztrált felhasználó szabadon kereshet, küldhet üzenetet vagy csetelhet más tagokkal. Az oldalon az üzleti élettel kapcsolatos cikkek is olvashatók, a vállalkozás működését érintő témákban szakértők kérdezhetők és hirdetéseket is közölnek.

A virtuális iroda segítségével előnyös helyzetbe hozhatóak a vállalkozások

Németh Zoltán az oldalt működtető cég ügyvezetője, - egyben egyik ötletgazdája - szerint a virtuális iroda segítségével előnyös helyzetbe hozhatóak a vállalkozások, hiszen mostantól ezen a csatornán is kereshetnek ügyfeleket, alvállalkozókat vagy beszállítókat. Az ilyen iroda előnye, hogy nincsen fenntartási költsége, mégis hasznot termel. "Kényelmes világunkban a felületesség nem csak személyes, de üzleti kapcsolatainkat is jellemzi. Nem tartunk kapcsolatot ex-üzleti partnereinkkel, fogalmunk sincs róla, milyen cég működik a szomszéd irodában, és még sorolhatnám. Ebben bizonyára szerepet játszik, hogy a kapcsolattartás módja részben áttevődött a világhálóra. Ha például új irodaházba költözünk, alapesetben megismerkedünk a környezetünkben működő cégek vezetőivel, hátha találunk módot az együttműködésre, esetleg névjegykártyát cserélünk. Ezek a lehetőségek azon vállalkozások számára is adottak, akik úgynevezett virtuális irodát bérelnek portálunkon. Minden tag létrehozhatja saját aloldalát, ahol bemutathatja cége tevékenységét, fotókkal és videóval illusztrálva. Ezzel teljesen egyedi adatbázishoz jutnak, ami a cégek nevén túl érdeklődési körüket és üzleti kapcsolataikat is tartalmazza. A tagok keresgélés és költségek nélkül, egy kattintással vehetik fel a kapcsolatot más hazai vállalkozásokkal. Minden cég számára kötelező megadni kapcsolattartójuk nevét és elérhetőségét, aki a megkereséseket kezeli majd." - mutatja be portálja működését az ügyvezető.

A regisztráció és az alapszintű felhasználás teljesen díjmentes

A honlap ötletgazdái keresik azokat a bárki számára elérhető és bevált módszereket, melyek alkalmazásával a kevésbé tőkeerős vállalkozások is piaci pozícióhoz juthatnak. A regisztráció és az alapszintű felhasználás teljesen díjmentes. Ebbe beletartozik a saját "virtuális iroda" létrehozása, kapcsolatteremtés másokkal és a kommunikáció a szakértőkkel, akiktől leggyakrabban ügyfélszerzéssel, bevételnöveléssel, adómegtakarítással, pályázatokkal és a munkatársak kiválasztásával kapcsolatban kérnek segítséget a cégvezetők. A fizetős szolgáltatások további lehetőséget biztosítanak a felhasználók számára. A "Business-tagság" már bevételteremtő szolgáltatásokat is magában foglal, így hozzáférést ad az adatlappal kapcsolatos statisztikához, konkurenciavizsgálatot készít, emellett az emelt szintű tagsággal három üzleti szakkönyv is jár. A kiválasztott alrovatokban hirdetni is lehet, emellett a rovatok is szponzorálhatók. Csaknem háromezer hazai cégvezető körében végeztek piackutatást arról, milyen tartalmakat olvasnának szívesen a honlapon? A válaszok nem meglepőek, elsősorban mások tapasztalataira, sikereire és kudarcaira kíváncsiak, ezért hozták létre a Sikersztori rovatot. A Hét kérdése és a Bárcsak tudtam volna… aloldalakon kipróbált ötleteket gyűjtöttek össze, az "Őrült ajánlatok" rovat pedig kedvezményes lehetőséget kínál a regisztráltak számára.

Egyre többen bérelnek virtuális irodát!
Első évben viszonylag kevés felhasználó regisztrált az oldalon, tavaly viszont hónapról hónapra, elképesztő ütemben nőtt a számuk. 2007. januárjától szeptemberig körülbelül százan regisztráltak, tavaly szeptembertől napjainkig viszont megsokszorozódott az új "bérlők" száma. Ha folytatódik az elmúlt időszakban tapasztalt tendencia, év végéig várhatóan elérik a húszezer tagot, vagyis naponta ötven-száz, havonta közel kétezer új regisztrációt igazolnak vissza. A közösségi oldalon a kis és középvállalkozások mellett megtalálható szinte az összes magyarországi bank, biztosító és telekommunikációs cég is.

Váradi Gyuláné Zollai Mária, a Környezetdoktor Kft. ügyvezetője ipari tisztítószereket forgalmaz. Ő elsősorban a Business tagság adta előnyöket használja ki. "Business-tagként tavasszal csatlakoztam a Lépéselőny portálhoz, azzal a reménnyel, hogy ipari tisztítószer vállalkozásomat országosan megismertetem a gyártó és karbantartó cégek, valamint az autószervizek vezetőivel. Ezen a portálon partnereinkkel szinte már az első beszélgetés vagy levélírás alkalmával ismerősként kommunikálhatunk. Korábban, a hagyományos találkozások alkalmával nem tapasztaltam ilyesmit. Az elmúlt időszakban többször igénybe vettem a portál szakértőinek segítségét is. Közösen találtuk ki például a weboldalon megjelenő hirdetésem szövegét, melyet azóta is folyamatosan csiszolunk."

Felfrissíthetjük régen elfeledett üzleti kapcsolatainkat

Az öntözőrendszert és garázsnyitót forgalmazó T-Markt. Kft. értékesítési igazgatója nem használja ki a weboldal adta összes lehetőséget, de az üzleti portál nyújtotta szolgáltatásokat hasznosnak tartja induló és már működő vállalkozások számára is. "A céges közösségi oldalaknak kétségtelenül több előnye is van, de számunkra a legfontosabb az, hogy használatával felfrissíthetjük régen elfeledett üzleti kapcsolatainkat is. Rengeteg korábbi és jelenlegi partnerünk és vásárlónk regisztrált a weboldalon, közülük sokan bejelölnek minket, persze mi is tudatosan keressük a kapcsolatot velük és potenciális partnereikkel. A régiekkel azért, mert szeretnénk szorosabbra fűzni a szálakat, esetleg újabb együttműködést tervezünk. Jó ötlet, hogy minden felhasználónak saját bemutatkozó oldala van, melyre rákattintva az érdeklődő megnézheti a vállalkozás profilját. Névjegyet küldhetünk egymásnak, megnézhetjük a másik linkjét. Úgy gondolom, hogy a virtuális irodaházban nem kifejezetten értékesítés zajlik, hanem az egyelőre itthon még nem hagyományosnak mondható Public Relations." - részletezi Horváth László, a T-Markt Kft. értékesítési igazgatója. 
« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.