ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk: Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk:
Adatkezelés, Impresszum
Mint arról korábban beszámoltunk, a Qatar Airways 2011. január 17-i Doha-Budapest járatnyitása kapcsán hétfős, ausztrál, ománi, dubaji és katari újságírókból álló csoport ismerkedett hazánk turisztikai kínálatával a Magyar Turizmus Zrt. és a légitársaság együttműködésében.
A tanulmányút nyomán a dubaji gulfnews.com internetes portál újságírója már meg is jelentette a magyar fővárosban szerzett „ízélményeiről” szóló rendkívül hízelgő beszámolóját. A zsurnaliszta a cikkben a magyar gasztronómiát és étkezési szokásokat állítja a középpontba, pozitív tapasztalatait pedig azzal a megállapítással zárja, hogy a finom étel és a jó társaság a testet és a lelket egyaránt táplálja.
A Légi Marketing Alap felhasználásával megvalósult tanulmányút nyomán a közeljövőben várhatóan további, arab térségbeli médiumok fognak beszámolni hazánk turisztikai kínálatáról.