ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.19.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Három kiállításon egyszerre vett részt az MT Zrt. németországi-svájci külképviselete az elmúlt hétvégén 2011.02.02.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt. hírei
A Magyar Turizmus Zrt. németországi-svájci külképviselete az elmúlt hétvégén „vásári nagyüzemet” tartott.
Három városban egyszerre volt jelen, e helyszíneken mutatva be az érdeklődőknek a hagyományos és modern magyar turisztikai kínálatot. Mindhárom rendezvény szervezői az elmúlt évek gazdasági válsága utáni fellendülésről beszéltek. Beszámolóikat a rekordszámban megjelent látogatók és kiállítók is igazolni látszottak. Ennek megfelelően mindhárom kiállításon rendkívül bizakodó volt a hangulat, illetve a látogatószám-növekedés a magyar standokon is egyértelműen érezhető volt.

Sztojanovits Kristóf, az MT Zrt. Németország-Svájc külképviseletének vezetője, Wittmann Gabriella, az MT Zrt. berlini külképviselője és Salamon Lajos, a Salamon Reisen tulajdonosa

(A képen balról jobbra: Sztojanovits Kristóf, az MT Zrt. Németország-Svájc
külképviseletének vezetője, Wittmann Gabriella, az MT Zrt. berlini külképviselője és
Salamon Lajos
, a Salamon Reisen tulajdonosa látható.)

A részletes helyszíni beszámolók az alábbiakban olvashatók:

Zürich:
650 kiállító fogadta négy napon keresztül, 2011. január 27-30. között azt a 68.500 látogatót, (3%-kal több mint 2010-ben), akik a hideg, téli Zürichben egy kis időre el akartak menekülni a szürke hétköznapokból. Izgalmas prezentációk, multimédiás búvár-show, afrikai szafari élménybeszámoló tette színesebbé Svájc legnagyobb turisztikai vására, a FESPO programajánlatát. A trendeknek megfelelően a vásáron külön helyet kapott az aktívturizmus, így a golf és a búvárkodás, valamint egy külön csarnok a lovas sport szerelmeseit fogadta, akik a szomszédos csarnokban zajló Mercedes CSI lovasversenyről látogattak át a vásárra.
A Magyar Turizmus Zrt. a standját idén is a Dental Travel fogászati irodával osztotta meg, amely együttműködés mindkét fél számára hasznos volt. Svájcban a külföldi fogászati kezelés iránt különösen nagy az érdeklődés a helyi betegbiztosítás sajátosságai miatt. Turisztikai ajánlattal három magyar vállalat képviseltette magát a magyar nemzeti standon, így a Park Inn Sárvár, a Hunguest Hotels és a Pont Tours Kft. szakemberei, akiknek az MT Zrt. ezúton is köszöni a vásáron való részvételt. A svájci utazók a magyar kínálatból szinte kizárólag Budapestet ismerik, bár az idősebb korosztálynak vannak emlékei a gyógyfürdőkről is. Azon turisták körében azonban, akik már jártak az országban, hazánk turisztikai kínálata rendkívül elismert és kedvelt, legyen szó bármely turisztikai termékünkről. Sokan érdeklődnek az aktív üdülési lehetőségek iránt, különösen népszerű a kerékpározás és a lovaglás.

Berlin:
A szinergia jegyében kapott meghívást az MT Zrt. németországi képviselete az Agrármarketing Centrumtól a Grüne Woche kiállításra. A két társaság, a rendkívül jó kapcsolatoknak köszönhetően, már évek óta együtt jelenik meg a rendezvényen, mégpedig minden alkalommal nagy sikerrel. Ez idén sem történt másként, a vásár 10 napja alatt 420.000 látogató fordult meg az ITB vásárnak is helyt adó kiállítási területen. Az érdeklődők rendkívül jó költési hajlandóságát az a tény is mutatja, hogy idén átlagosan és fejenként 150 eurót költöttek el a rendezvény során. Az idei vásár sikerét még a dioxin-botrány sem tudta beárnyékolni, így a szervezők elégedetten nyilatkoztak a rendezvény eredményeiről. A magyar standon elsősorban a Budapestet bemutató, illetve a gyógyturisztikai tematikájú kiadványok voltak kelendőek. A PA együttműködés kapcsán pedig a rendezvény hatalmas lehetőséget kínált a Berlinből közvetlenül a Balatonhoz közlekedő charterjárat népszerűsítésére is, amelyre már most nagy érdeklődés mutatkozott.

Drezda:
32 országból, 550 kiállító mutatta be turisztikai kínálatát ez évben Szászország fővárosában. E rendezvényen is 10%-os növekedést regisztráltak a szervezők, így idén csaknem 30.000 látogató fordult meg a kiállításon. 20 év elteltével is nagyon erős nosztalgia érezhető Magyarország iránt, illetve biztosra vehető, hogy e régióból kerül ki a hazai turizmus német törzsvendégeinek jelentős része. A vendégek az ország szépségét, a gyógyvizek, illetve a termálkempingek kiemelkedő minőségét emelték ki. Hazánk konkurens országai közül minden nemzet képviseltette magát, sőt a Cseh Turisztikai Hivatal, Németország szomszédos országaként, idén mintegy 160 négyzetméteren volt jelen, illetve cseh specialitásokat kínáló éttermet is üzemeltetett. Az eseményen a népszerű magyar stand mellett a Salamon Reisen állított ki, illetve a vásár területén még a Novasol is a magyar kínálatot népszerűsítette. Mindkét utazásszervező elégedetten nyilatkozott a kiállítás közvetlen eredményéről.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.