ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.07.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Magyar turizmus és állami erdőgazdaságok Szlovákia legnagyobb szabású utazási vásárán 2011.01.20.
Forrás: Magyar Turimus Zrt.
ITF Slovakiatour – 2011. január 20–23.
2011. január 20–23. között 17. alkalommal rendezik meg Pozsonyban az ITF Slovakiatour Nemzetközi Idegenforgalmi Vásárt az INCHEBA Expo területén.
A rendezvény a hagyományoknak megfelelően kiegészül a Wellness és Fitness, valamint a Vadászat és Szabadidő kiállítással is. A szinergiahatások kihasználása céljából Magyarországot a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. felügyelete alatt álló Magyar Turizmus Zrt. és a magyar állami erdőgazdaságok közösen népszerűsítik. Január 20-án Pozsonyba látogatott Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke, akit Ivan Gašparovič szlovák köztársasági elnök kísért végig a vásáron, és közösen felkeresték a magyar és szlovák standokat is.

A vásáron Magyarország turisztikai kínálata a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében, 13. alkalommal mutatkozik be: ezúttal egy rendkívül impozáns, 100 m2-es standon, társkiállítókkal közösen várja a nemzeti turisztikai marketingszervezet a turisztikai szakma és a nagyközönség érdeklődését. A magyar standokon a köztársasági elnöki delegációt a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. részéről Baranyay László elnök-vezérigazgató, Németh Lászlóné vezérigazgató-helyettes és Dr. Seregi János, az MFB Agrár- és Zöldbank Főigazgatóságának ügyvezető igazgatója, a magyar turizmus képviseletében pedig Dr. Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Főosztályának vezetője, Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója és Godár Ivett, az MT Zrt. szlovákiai külképviselet-vezetője fogadta.

A nemzeti stand valamennyi elemében a hazai vizek jelentőségére hívja fel a figyelmet, az egészségturisztikai kínálatra fókuszálva, összhangban az Új Széchenyi Terv Gyógyító Magyarország – Egészségipar programján belül kiemelt egészségturizmus témával. Szlovákiában hazánkat jelenleg is mint a „a termálvizek országát” ismerik. A termálvizek mellett népszerű a magyar gasztronómia is, így az érdeklődők az MT Zrt. standján nemcsak hazánk turisztikai kínálatáról tájékozódhatnak, hanem megkóstolhatnak híres magyar borokat is.
Magyarország a vadászati céllal utazók által is igen kedvelt úti cél Szlovákiában, köszönhetően annak, hogy hazánk területének több mint egyötöde erdő, melyek vadállománya igen gazdag. Az ITF vásárral egyidőben megrendezett Vadász és Szabadidő kiállításon ezért az állami erdőgazdaságok képviselői is részt vesznek egy 20 m2-es standdal. Magyarországon 22 állami tulajdonban lévő erdőgazdaság működik. Az állami erdőgazdálkodás keretében évtizedes hagyományokon alapuló, korszerű infrastruktúrával felszerelt, magas színvonalú, jellemzően nagyvadgazdálkodás folyik, több mint egymillió hektár területen.
Szlovákia jelentős szerepet játszik Magyarország beutazó turizmusában. A Szlovákiából érkezett több mint 80 ezer vendég 2009-ben mintegy 190 ezer vendégéjszakát töltött el magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken. Az előző évihez képest (a válság ellenére is) jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt mind a szlovák vendégek, mind pedig a vendégéjszakák száma. Szlovákia a magyarországi gyógyszállodáknak is fontos küldőpiaca: a legfrissebb statisztika szerint a 2010. január–novemberi időszakban a szlovák vendégek összesen 30 ezer vendégéjszakát töltöttek el hazai gyógyszállodákban, ami több mint 16%-os növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva.

A magyarországi turisztikai kínálatot — beleértve a vadászturizmust is — együtt népszerűsítő hazai állami szervezetek további növekedést várnak a szlovák vendégforgalomban: a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében 3%-os bővülést célzott meg a szlovák vendégéjszakák számának tekintetében.

A cél elérése érdekében a társaság idén is folytatja aktív marketingtevékenységét — pozsonyi külképviseletének bevonásával — a szlovák piacon, amelyet az ún. B2C (business to customer) piacok közé sorolt a 2011. évi marketingtervében. A B2C csoportba tartozó országokból a vendégek nagy számban — és legtöbbször egyénileg — érkeznek, ezért a turisztikai marketingtevékenységben jelentős szerepet játszik a lakossági kommunikáció, a lakosság elérése. A központi, turisztikai imázsformáló stratégiai kampányok mellett számos taktikai kampányt is szervez idén az MT Zrt., amelyek nemcsak a lakosság, hanem a turisztikai szakma elérését is szolgálják. A sajtó és szakmai tanulmányutak mellett a pozsonyi képviselet szervezésében áprilisban sor kerül egy egészségturisztikai road show-ra is pozsonyi és kassai állomásokkal.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.