Az utóbbi évek legjobban sikerült Vakantiebeurs kiállításán, amely megközelítőleg 130.000 fős látogatottságot produkált, érezhetően nagyobb volt a kereslet Budapest, a hazai wellness- és gyógyturisztikai kínálat, továbbá a Balaton iránt a korábbi évekhez képest. A hollandok utazási kedve töretlen, Budapest egyre népszerűbb a városlátogatások piacán, 2010 január-novemberében közel 14%-kal nőtt a holland vendégéjszakák száma Budapesten. A Balaton, a Dunántúl , Észak-Magyarország, valamint az Alföld forgalmában ugyanakkor jelentős az átrendeződés, a közelmúltban megnövekedett hazai holland ingatlantulajdonosoknak és az általuk közvetített vendégforgalomnak köszönhetően.
A magyar stand az idén 50m²-en kapott helyet, a vásár egyik fő csarnokában. A társkiállítók a Balatontourist, a Hunguest Hotels, a TTS Hongarijespecialist, a Malév, valamint Szeged és Kecskemét városa, a stand attrakciója a kétóránként tartott bor-és pogácsakóstoltatás volt.
Az MT Zrt. Benelux képviseletének meghívására, a magyar standot felkereste a Pluijm op Pad népszerű gasztronómiai tv magazin producere, aki előzetes megállapodást kötött a képviselettel egy idei magyarországi forgatásra. A műsor nézettsége adásonként meghaladja a 450.000 főt. A kiállítás alatt, a standon interjút készített a képviselettel a rotterdami székhelyű és Dél Hollandiában igen népszerű Klokradio.
A hollandiai marketingmunka idei kiugró nagy eseménye, az MT Zrt. sikeres pályázatának és lobbitevékenységének eredményeként, az októberben Budapesten megrendezendő ANVR (Holland Utazási Irodák Szövetsége) kongresszus lesz, amelyen közel 300 utazási szakember részvétele várható. További információ a lezajlott utrechti vásárról:
www.vakantiebeurs.nl