ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.19.
. .
:
Riportok
Az Onlinet az ügyfélszolgálati rendszerek szakértője 2010.11.18.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
Wortmann Ádám ügyvezetővel az Onlinet Kft. fejlődéséről beszélgettünk.
  Magyar tulajdonú vállalkozásuk 2001-től foglalkozik ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztésével, gyártásával. Három informatikai szakember: Marczali Tibor, Reiser Gábor és Wortmann Ádám alapította a céget. Milyen elképzelésekkel, tervekkel indultak?  

     Az alaphelyzetet az adta hogy mindhárman ugyanannál a magyar informatikai cégnél dolgoztunk, ahol barátság alakult ki közöttünk. Az alapötletet az volt, hogy láttunk akkor a piacon egy olyan rést amire akkoriban kevés jó megoldás szállító vállalat létezett. A végső lökés pedig az volt, hogy mindhárman elégedetlenek voltunk akkori munkaadónkkal és meggyőződésünk volt, hogy lehet ezt jobban is, professzionálisabb módon csinálni. A cégalapítást követően pár évig mindhárman főállásban más-más helyen dolgoztunk, így megtehettük azt, hogy minden bevételt visszaforgattunk a cégbe. Ennek eredményekén hamarosan függetleníteni tudtuk magunkat és elkezdhettük a saját termékeink előállítását, hardver és szoftver tekintetében egyaránt. Hatalmas lökést adott a fejlődésünknek amikor 2003-ban az első országos hálózattal rendelkező ügyfelünktől, a Vodafone-tól kaptunk megbízást. Ők azóta is hűséges partnereink.

-   Az Onlinet Group mára Európa egyik vezető szakértőjévé nőtte ki magát az ügyfélszolgálati és front office rendszerek területén. Melyek voltak eddigi fejlődésük főbb állomásai, mérföldkövei?
 
    Ha fel kellene osztanom az elmúlt közel tíz évet, akkor a következő korszakokra bontanám: Az első korszakunk 2001-ben az ONLINET megalapításával kezdődött és egyedi értékesítés, valamint külső forrásból beszerzett hardver és fejlesztett szoftver jellemezte. A második korszak 2005-ben kezdődött és alig egy évig tartott, ezt a korszakot már saját fejlesztésű hardver és szoftver, valamint országos hálózattal rendelkező ügyfelek felé történő értékesítés jellemezte. A harmadik korszak 2006-ban indult, amikor a menedzsment folyamatok megalapozása, egy teljes arculatváltás és az első leányvállalatok megalapítása történt. A negyedik korszak 2009-re tehető amikor főleg a válság hatására, új termékfejlesztési irányokat határoztunk meg, létrehoztuk a tanácsadási üzletágat és a szoftvereinket modulokba rendeztük. Végül az új korszak, ami terveink szerint 2011-ben veszi kezdetét, amit egy új partner program elindítása, nemzetközi területi képviselői rendszer kialakítása, valamint új és modern marketing technikák alkalmazása jellemez majd.
 
-   Most hat országban van leányvállalatuk. Milyen szisztéma, terv szerint terjeszkednek?  
 
    Lassan öt éve hogy megalapítottuk az első leányvállalatunkat és az azóta eltelt időben több is követte. Jelenleg Romániában, Oroszországban, Bulgáriában, Csehországban, Lengyelországban és az Egyesült Királyságban működik irodánk. Az elmúlt évek tapasztalatai azt igazolták, hogy nem minden esetben és nem minden országban a legjobb terjeszkedési és növekedési módszer leányvállalatot alapítani. Jelen pillanatban nem tervezünk újabbakat. Erőforrásainkat a belső piac fejlesztése mellett, a nemzetközi viszonteladói hálózatunk kiterjesztésére, bővítésére fordítjuk. Egy új partner program alapjait rakjuk le, valamint egy nemzetközi területi képviselői hálózathoz toborozzuk a munkaerőt.
 
-   Az Onlinet Akadémiát 2009 év végén indították. Miről szól és mit ad a képzésük?
 
    Az Onlinet számára mindig is fontos volt a munkatársak fejlesztése és a tehetségek növekedési pályára állítása. Az Onlinet Akadémiát, több külső tréning céggel közösen indítottuk és célja egy átfogó képzési program biztosítása a vezetőképzéstől, a kereskedelmi, műszaki, ügyfélszolgálati, angol nyelvi ismereteken át, a csapatépítésig és kommunikációig.

-   Az eddig eltelt időszakban már kialakultak tevékenységeik főbb irányvonalai, vagy még újabb kihívásokban is gondolkodnak?  
 
    Meggyőződésünk hogy az a vállalat ami nem képes a változásra, ami nem tudja a piac megváltozott igényeit követni, az hosszútávon menthetetlenül elbukik. Bár kialakultak a termékeink és piacaink tekintetében is a fontosabb irányelvek, fontosnak tartjuk hogy azokat időről-időre felülvizsgáljuk és ha szükséges, a piac aktuális történéseihez igazítsuk. Összességében termékeinkkel nem csupán a multinacionális, de a kis- és közép vállalatokat is szeretnénk megcélozni. A jelenlegi piacaink mellett, földrajzilag és szakmailag is igyekszünk szélesíteni a kört és olyan megoldásokat fejleszteni, amelyek valós választ jelentenek, valós igényekre.
 
-   Mi cégük főbb erőssége? Melyek szolgáltatásaik erősségei?
 
    Ha három szóban kellene összefoglalnom, azt mondanám, hitelesség, alázat és rugalmasság. Hitelességünk egyik záloga azon cégek és intézmények hosszú listája akik Magyarországon és külföldön bizalmat szavaztak nekünk. Aki egyszer már együtt dolgozott velünk, újra és újra visszatér hozzánk. Alázat alatt azt értem, hogy bármekkorára is nő az Onlinet, az ügyfeleink, partnereink sosem fogják azt tapasztalni részünkről, hogy „magas lóról” beszélgetünk velük, sosem fogják azt érezni, hogy olyasmit adunk amire voltaképpen nem is lenne szükségük. A rugalmasságunkat pedig az adja hogy minden folyamatot egy kézben tartunk, a tervezéstől, a gyártáson át, az értékesítésig és szervizig. Ez nagy előnyt jelent versenytársainkkal szemben.   

-   Kik közül kerülnek ki főbb partnereik?

    Számunka minden ügyfél egyformán fontos, akár egy nemzetközi fiókhálózattal rendelkező bankról van szó, akár a körúton egy gyógyszertárról. Ha meg kellene említenem néhány nevet, az ügyfeleink közül akkor a teljesség igénye nélkül, sorolnám fel a Raiffeisen, Allianz, MKB, FHB, Budapest Bank, Vodafone, Invitel, ELMŰ, ÉMÁSZ, Fővárosi Gázművek neveit. Ezen kívül több más pénzintézet, telekommunikációs vállalat, közüzemi szolgáltató, önkormányzat, kórház, gyógyszertár, utazási iroda használja megoldásainkat. Szakmai partnereink közül a Cisco, Microsoft, 3M, HP, Panasonic neveit említeném.

-   Mik a terveik? Mit szeretnének megvalósítani?

    Amikor megfogalmaztuk az Onlinet célkitűzését azt, három csoportra osztottuk. Szeretnénk könnyebbé és kényelmesebbé tenni az ügyintézést és a vásárlást ügyfeleinknél. Szeretnénk mérhetővé tenni és ösztönözni a jobb munkavállalói teljesítményt ügyfeleinknél. Szeretnénk jobb vállalati döntésekhez és stratégiához segíteni ügyfeleinket, amihez hatékony tanácsokat és eszközöket adunk a vezetőiknek. A magunk részéről, egy sikeres évet zárva, egy újabb fejlődési korszakba készülünk belépni jövőre, ami sok új kihívást, rengeteg munkát és biztos vagyok benne,  számtalan sikert is tartogat a számunkra.

    Az Onlinet Kft. honlapja: www.onlinet.eu

Az ONLINET tulajdonosai

Az Onlinet tulajdonosai és az Onlinet termékcsalád

Az ONLINET termékcsalád

« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.